Mustang jest mój?

Heej!
Dziś, kiedy weszłam do sso, zdążyłam jeszcze przed 9:00 złapać mustanga na polach Everwind. Kiedy już skończyłam zadanie, okazało się że ukończyłam repke u mustanga! :D




Więc od razu pobiegłam do Sally, (Czy jak ona tam) kupić jabłko Miradero. Mustang bardzo mi się spodobał i chciałam go mieć w swojej kolekcji.
           Pamiętajcie, że na mustanga nie da się założyć żadnego wyposażenia dla koni, bo jest on   
             dziki!
    Jeśli kupicie mustanga, będzie on miał już 15 lvl!
Więc jak najszybciej biegnę kupić Jabłko! XD
JEJJ! KUPIŁAM! JABŁKO! XD Jakby co ono kosztuje 699 sc .-.
A tak wgl to dostaliśmy od tych dziewcząt kapelusz dla konia O.O XD

Ale dobra, czas kupić tą piękność! ^^

Tylko teraz Nwm co kliknąć, spróbuje to na dole.
Już wiem! dziewczyna o nazwie Adelaide Bluenight pomogła mi za co bardzo dziękuje.
Musimy znaleść mustanga i dać mu Jabłko.
Więc ja jadę na PE gdzie jest mustang i zaraz się tam zobaczymy ;3
Znalazłam! :D

Teraz czas na wymianę! :D

Jejkuu ^^
Dobra,potem macie tam że nie można założyć wyposażenia, że będziemy się nim zajmować itp.
Teraz czas zobaczyć go w stajni :DD
Dziękuje obu dziewczynom na pomoc w kupieniu go.
To już wszystko na dziś. Muszę jeszcze dodać 2 konie do zakładki ,,Moje Konie" w tym mustanga.
Do zobaczenia i miłej niedzieli! ♥♥

4 komentarze:

  1. Witam Cię Scarlett :3 To ja Adelaide Bluenight xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka c:. Mam kilka uwag, no to tak:
    Nie zaczynaj zdania od 'więc',
    staraj się stawiać przecinki, np.
    dziewczyna o nazwie Adelaide Bluenight pomogła mi za co bardzo dziękuje.
    =
    dziewczyna o nazwie Adelaide Bluenight pomogła mi, za co bardzo dziękuje,
    zdania zaczynaj z dużych liter, bo czasem masz braki XDD.
    A tak ogółem to fajny post x3.

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.