Walentynki!

Heeej! 
Dziś sso Dodało kolejne Aktualizacje! 
Wędrujący targ wraca!


Pamiętacie wędrujący targ, który pojawił się w zeszłym roku? Wrócił, a sprzedawcy usłyszeli, że niektórzy z Was rozmawiali o westernowym ogłowiu i... Przywieźli MASĘ nowych rzeczy. Targ otwarty jest w Srebrnej Polanie, ale tylko w tym tygodniu.
A wy widzieliście już Ogłowia Westernowe?
Teraz przejdźmy do drugiej rzeczy.Derek ostatnio ma bardzo dużo Listów walentynkowych do rozdania! Pomożemy mu?
Walentynkowe Kartki można znaleść w tych okolicach (Po ukończeniu zadania od Dereka)
 Zamek Srebrnej Polany
 Opactwo Doyla
 Południowa Plaża Moorland
 Wioska Zachodniego Przylądka
 Farma Złotej Ostrogi
 Akry Południowego Morza w Dolinie Złotych Wzgórz
 Wioska Valedale
 Fort Pinta
 Wzgórze Nilmera
A więc zaczynajmy zadania!
Moim zdaniem najpierw pojade do Dereka >.<
Potem Derek powiedział nam:
Witaj! Pomóż mi! Porwał je wiatr!
Och nie...zwiał wszystkie listy...
Ech...Pomożesz mi?Wszystkie walentynki,które miałem dostarczyć,

 porwał wiatr zanim zdążyłem je włożyć do torby.Pomożesz mi? Dziękuje!

Zawsze mogę na ciebie liczyć!

Nie mogły polecieć zbyt daleko...popatrz w Miasteczku Srebrnej Polany i zobacz, czy dasz radę znaleść wszystkie.



Okej , więc idziemy szukać Kartek :PP









Wszystkie Listy już Zebrane! a więc wracamy do Dereka!
Derek:
Znalazłaś wszystkie! Dziękuje!
Teraz mamy aż 3 zadania :O 
PS.Dokończenie JUTRO! Dziś musze już Konczyć :c


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.