Jamie Olivietree!

Hej!
Dziś Kolejne aktu z sso! Tym razem w Eponie! :D. Dziś pomożemy Jamie Olivietree!
Do dzieła!


Więc najpierw zrobie wam zdj z Dialogu ;3 .








Co ja jakimś Śmieciarzem jestem!? xD.
Idziem szukać :P.
Ps.Butelki macie zaznaczone na Mapie na pomarańczowo.
Wrócę do was jak znajdę!
Znalazłam!
Teraz zobaczmy co Jamie dalej mówi.

To mój koń jest Szybki , nie ja B)
Zobaczmy co dalej.





Teraz czas na napełnianie Butelek ;3 


Teraz wam dałam 1 zdjęcie z tego Ponieważ dalej musimy zrobic to samo 6 razy :P 
Skończone!
Teraz znowu do Jamie :P


Znowu zobaczmy co dalej mówi




W tą i zpowrotem :P
Zaraz będę tylko zaniose te Butelki :D
Już ;3 



Uuu , Ciekawe jaki ma dom B)
Wbijamy! xD 


BOSHEEE!
PALI SIĘ!
SZYBKO JAMIE RATUJ! xD



Twoje CIASTO! XD Trzeba mu zrobić Pogrzeb xDD

Wezwij Karetkę! xDD
Rzeczywiście , Nie ma z Jamie o czym Rozmawiać xD

SZYBKO! SZUKAMY CZEGOŚ DO UGASZENIA OGNIA!!

MAM! GAŚNICA! TERAZ DO OGNIA!








Hmm...Kto to może być?
Wrócę do was jak znajdę ;3
Mam! =^.^=

Teraz zobaczmy co Powie.





Teraz z powrotem do Jamie :P


Trzeba zsiąść z Konia :P


Fajnie że Herbatka ale zobaczcie na to O.O


Będzie można Chlebem Karmić konia? :D
Ale po za tym , Idziemy na Herbatkę! XD 

Cooo?? O.O


Czm się teraz tu Pojawiliśmy? O.O
Zobaczmy co powie Jamie.

Ten prezent to pewnie ten Chleb dla konia :P
Ps.Dalej jest tylko w Dialogu że Dzięki itp.

Jeej Mamy chleby
Ale...Repa!? Njeee!:c xD
Dobra wiem że to koniec Zadań ale sso jeszcze dodało 2 nowe sklepy! są one kolo Jamie ;3 
Teraz sprawdzimy co tam jest ;3 
Ps.Jestem teraz w Innym stroju i na innym koniu bo przed chwilką byłam na cs 
SŁUCHAJCIE!
Niestety ze sklepu zdj się nie Udały :P 
bardzo Przepraszam
To już Tyle
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.